Cégünkről

Üzleti stratégiánk

Ügyfélközpontú vállalatirányításon keresztül, magas szintű szakmai és erkölcsi normákat követve, hosszú távú és felelős kapcsolatokat építünk külső és belső környezetünkkel. Törekszünk a környezetszennyezés megelőzésére, az egészséges és biztonságos munkavégzés feltételeinek fenntartására.

Víziónk

Célunk, olyan szervezetté válni, amely a megrendelők körében teljesítménye révén szerez elismerést és éri el sikereit. Képes magas szintű, felelős és hosszú távú kapcsolatokat fenntartani megrendelőivel, beszállítóival, munkavállalóival és a teljes működési környezetével.

Kompetenciáink

Szakmai kompetenciák

Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy magasan képzett, szakmailag elkötelezett munkavállalókat alkalmazzunk. A folyamatos tanulás elkötelezettjei vagyunk, munkatársaink szakmai fejlődését képzési támogatással ösztönözzük.

Szervezeti, üzleti kompetenciák

A legkorszerűbb üzleti modellekből merítve terveztük meg struktúránkat, irányítási és döntési folyamatainkat. Szervezetünkre, nem mint statikus halmazra tekintünk, hanem a változó igényekhez gyorsan alkalmazkodó erőforrás rendeződésre. Felismertük a csoportban történő munkavégzés előnyeit, ahol különböző szakértelmek, tapasztalatok és megközelítés módok találkoznak. A teamek által elfogadott, közös célok elérésére irányuló törekvések, nagymértékben növelik a szervezet egészének problémamegoldó és reagáló képességét. Hisszük, hogy megrendelőink igényeit a jól képzett, magas motivációs szinten lévő munkatársak képesek a legjobban kielégíteni. Eredményeink tükrözik munkatársaink problémamegoldó, kooperációs és kommunikációs képességét.

Hogyan dolgozunk?

Munkamódszerünk és a határidők

Szeretjük, amit csinálunk. Erről így vélekednek az ügyfeleink is és munkatársaink is. Együtt csináljuk. Jó érzés egy hiánytalan, minőségi munkát átadni a megbízó részére, akin látszik az őszinte elégedettség. Szerencsére sok ilyenben van részünk.

Úgy gondoljuk, hogy a határidők betartása nem csak egy fontos dolog, hanem egyenesen alapkövetelmény. Nem egyszer rendkívül szoros határidőkkel dolgozunk a megbízóink kérésére vagy a munka jellegéből fakadóan, és általában sikerül is maradéktalanul betartanunk ezeket. Ha mégsem így történne, akkor vállaljuk a felelősséget, és korrektül tájékoztatjuk ügyfeleinket a csúszás okáról és időtartamáról.

Gondos projekttervezés

Amint megkapjuk a megbízást egy építési, felújítási projektre kezdetét veszi a gondos tervezés, ahol az összes, a leendő projekttel foglalkozó munkatársunk jelen van. Még mielőtt egyetlen téglát is megmozgatnánk már mindenki tudja - beleértve a megbízónkat is -, hogy pontosan hogy fog zajlani az építkezés, kinek mi a feladata.

A megkereséstől a munka átadásáig

Meglévő ügyfeleink és mi is úgy gondoljuk, hogy a Prím Építő nagyon fontos előnye a folyamatos, minőségi kommunikáció ügyfeleinkkel vagy leendő ügyfeleinkkel. Több szinten és több módon folyamatosan tájékoztatjuk megrendelőinket mindenről, hogy tökéletesen nyomon tudják követni a projekt alakulását. Nem félünk kérdezni, és szeretjük, ha kérdeznek. Hisszük, hogy így rengeteg utólagos kérdés vagy elégedetlenség kiküszöbölhető.

Mérföldkövek

Mérföldkövek A Mérföldkövek online alkalmazásunk segítségével minden megrendelőnk nyomon tudja követni az építkezés vagy felújítás lépéseit, szakaszait, illetve azok készültségi szintjét az interneten keresztül.

A "mérföldkövekhez" leírások és fényképek is tartoznak, így a megrendelőnk úgy érezheti, mintha ott lenne az építkezésen - persze mindezt pár kattintással az iroda vagy az otthon melegéből. Természetesen minden Mérföldkő oldalhoz egyedi kód jár, amit csak a megbízónknak adunk át, így illetéktelenek nem tudnak ezekbe betekinteni.

Ez a szolgáltatás minden megrendelőnkek jár, természetesen bármilyen külön költség nélkül.

24 órán belüli garanciális ügyintézés

Ha esetleg bármilyen probléma, garanciális kérdés merül fel a Prím Építő által elvégzett munkával kapcsolatban, akkor az ügyfelünk bejelentése után 1 munkanapon belül intézkedünk a garanciális ügyintézés megkezdéséről. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy minél hamarabb elhárítsuk vagy kijavítsuk a hibát, és ügyfeleink maximálisan elégedettek legyenek.

Azonnali válasz megkeresés esetén

Azonnal válaszolunk! Minden megkeresésre, kérdésre, árajánlat-kérésre, legyen az ügyfelüntől vagy egy érdeklődőtől a honlapunkról, azonnal vagy legfeljebb 1 munkanapon belül válaszolnak munkatársaink.

Kérjen visszahívást! Kattintson a Kapcsolat oldalra, töltse ki az ott találhatő űrlapot, és jelölje be, hogy visszahívást kér. Ilyenkor munkatársaink az e-mailben küldött válasz helyett minél hamarabb (vagy az ön által megjelölt időpontban) visszahívják Önt kész válaszaikkal.

Bizalommal forduljon hozzánk bármilyen kérdése is van, vagy árajánlatot, tanácsadást, konzultációt szeretne kérni.

Céginformációk

Prím Építő Kft.

1083 Budapest, Illés u. 17.

Adószám: 11906508-2-42

Cégjegyzékszám: 01-09-877034